Fandom

Pokémon Wiki

Alamos

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Alamos Town.png

Miasto Alamos

Alamos (jap. アラモスタウン Aramosu taun, ang. Alamos Town) — spokojne miasto znajdujące się na wyspie, która wznosi się wysoko nad wodą w regionie Sinnoh. Jest otoczone górami, a do stałego lądu prowadzi most.

Alamos wydaje się być położone na północny zachód od Oreburgha i północny wschód od miasta Jubilife. Według mapy Sinnoh, teren wokół miasta Alamos jest mocno zalesiony z licznymi wzgórzami i płaskowyżami.

Alamos Town Establishing shot.png

Skały otaczające Alamos

Miasto zostało przedstawione w filmie Wzejście Darkraia. W Alamos znajduje się Wieża Czasoprzestrzeni. Miasto ma również salę pokazową, gdzie Dawn brała udział w konkursie. Miasto jest domem Darkraia i został niemal całkowicie zniszczone podczas walki Dialgi i Palkii.

Alamos pojawiło się też w filmie Arceus i Klejnot Życia. Sheena i Kevin byli obecni na płaskowyżu miasta, gdy Palkia powrócił do miasta ze swojego wymiaru. Później, podczas napisów końcowych filmu, pokazani zostali Tonio, Alice i Baron Alberto.

Miejsca

Wieża Czasoprzestrzeni

Osobny artykuł: Wieża Czasoprzestrzeni
Plik:Space-Time Tower.png
Zbudowana sto lat temu i zaprojektowana przez słynnego architekta Godeya, Wieża Czasoprzestrzeni to główna atrakcja Alamos. Wieża służy również jako sala pokazowa w konkursach Alamos.

Wieża po lewej stronie przedstawia przestrzeń, a po prawej - czas. W wieży znajduje się również największy muzyczny instrument w świecie Pokémonów. Ogromna maszyna, w której muzyka może zostać odtwarzana, słyszalna jest w całym mieście.

Wieże otoczone są ogrodami i placem miejskim. Wieże odgrywają ważną rolę w filmie, ponieważ są one kluczem do uratowania Alamos.

Mieszkańcy

Plik:Kai Maury Allegra.png
Mieszkańcami miasta Alamos są:

Pokémony

Wokół całego Alamos jest tylko woda, więc do miasta można przejść przez most lub przylecieć balonem. W mieście jest również kilka zbiorników wodnych, w których można znaleźć wiele Finneonów i Lumineonów, pozostawiając faunę z bujnym pięknem.

Nad wodą spotkać można lecące Pelippery w małych grupach, a także małe grupy Drifloonów i Drifblimów. Można także zobaczyć grupy Pidgeyów i Pidgeotto latających na skraju miasta. W środku miasta widać naczęściej tylko Pidgeye na dachach domów i budynków. Są ogrody, w których mieszkają stworki takie jak Cherrimy, Cherubi, Shinxy, Luxio i Budew, a takze Azurille, Marille i Azumarille. Kiedyś można było znaleźć tu Luxraya, Roserade i ewentualnie kilka Ralts.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki