Fandom

Pokémon Wiki

Alabastia

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Alabastia マサラタウン

Masara Town

File-Pallet Town anime.png

Alabastia znajduje się w zachodniej części regionu Kanto.

Historia

Alabastia jest rodzinnym miastem głównego bohatera Asha Ketchuma i jego rywala - Gary'ego Oaka. W Alabastii znajduje się Laboratorium Prof. Oaka. Ash zawsze wraca tu przed podróżą do nowego regionu. Miasto Alabastia zadebiutowało w pierwszym odcinku - Pokémon, wybieram cię!, gdy Ash otrzymał Pikachu.

Laboratorium Profesora Oak wyróżnia się w Alabastii - posiada turbin wiatrowy, trzy okna na wewnętrznym balkonie i cztery okna na drugim piętrze. Za każdym razem Ash przechwytuje tutaj Pokémony (gdy ma sześć przy sobie, nowe Pokémony są automatycznie transportowane do laboratorium). Ash także pozostawia tu wszystkie Pokémony, oprócz Pikachu, za każdym razem, gdy wyjeżdża do nowego regionu, począwszy od Hoenn. Laboratorium składa się z dwóch pięter. Wewnątrz drzwi wejściowych jest korytarz i wiele drzwi, po lewej stronie jest komoda i schody na piętro. Zagroda jest naturalnym środowiskiem dla rozwoju Pokémonów. Jest ona podzielona na miejsca według typu - istnieją obszary, które są idealne dla Pokémonów Kamiennych, obszary pustynne i ogniste, miejsca z trawami i kilka jezior.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki