FANDOM

Accelgor profesor Juniper to Pokémon, którego profesor Juniper zdobyła poprzez wymianę za swojego Karrablasta z Biancą.

Historia

Z Biancą

EP711 Bianca Shelmet

Jako Shelmet.

Shelmet Bianci zadebiutował w odcinku Nadchodzi Elesa, elektryzująca liderka sali!, gdzie był używany w walce z Zebstriką Elesy podczas bitwy w sali Nimbasy. Walczył ciężko, używając Kwasu i Kuli Energii, jednak każda próba ataku została uniknięta przez przeciwnika. Następnie został błyskawicznie pokonany Nitroładunkiem i Podwójnym Kopnięciem. Po starciu Bianca zauważyła, że Shelmet nie czuje się najlepiej, i martwiła się o niego. Iris dała mu specjalne lekarstwo, aby pomóc mu odzyskać energię.

W odcinku Kryzys w Jaskini Elektrokamieni! Bianca wspomniała Ashowi i jego przyjaciołom, że zdecydowała się wymienić swojego Shelmeta za Karrablasta należącego do profesor Juniper, umożliwiając w ten sposób ewolucję obu tym Pokémonom.

Shelmet po raz kolejny zaobserwowany został w odcinku Emocjonująca wymienna ewolucja!. Zanim jednak doszło do wymiany, profesor Juniper zaproponowała Biance bitwę pomiędzy swoim Karrablastem a jej Shelmetem w celu zdobycia danych przedewolucyjnych. Ze względu na swoją nieśmiałą i bojaźliwą naturę, Shelmet nie próbował atakować, zamiast tego bronił się za pomocą Ochrony. Po przerwaniu walki i rozwiązaniu problemu będącego jego przyczyną, kobiety wymieniły się swoimi Pokémonami.

Z profesor Juniper

Po tym, jak Bianca wymieniła Shelmeta za Karrablasta profesor Juniper, oba Pokémony ewoluowały w ramach wymiennej ewolucji - Shelmet, należący teraz do profesor Juniper, przekształcił się w Accelgora, podczas gdy Karrablast Bianci ewoluował w Escavaliera. Kiedy nowy Pokémon Bianci zaczął się agresywnie zachowywać i ją atakować, profesor Juniper użyła swojego Accelgora do rozproszenia jego uwagi za pomocą Zastępcy, pozwalając dziewczynie zamknąć go w Poké Ballu. Później, podczas dwuwalki przeciwko Crustle'owi Cilana i Boldore'owi Asha, Accelgor walczył w parze z Escavalierem. W przeciwieństwie do swojego partnera, Pokémon Juniper słuchał swojej nowej trenerki i wykonywał jej polecenia. Po tym, jak Escavalier nauczył się tego samego, kiedy Accelgor stanął w jego obronie, oba Pokémony robaki zdołały pokonać Boldore'a kombinacją Hiperpromieni, po chwili jednak same zostały znokautowane przez Crustle'a.

Osobowość i cechy charakteru

Mimo że Accelgor pojawił się tylko kilka razy, ujawniono sporą część jego osobowości. Jako Shelmet okazał się dość nieśmiały i bojaźliwy, w przeciwieństwie do agresywnego Karrablasta. Był również bardzo słaby - w obu walkach, w których brał udział, zawsze znajdował się na straconej pozycji: nie był w stanie pokonać Zebstriki, a w czasie pojedynku z Karrablastem nie próbował nawet atakować, zamiast tego bronił się za pomocą Ochrony. Dodatkowo, po przegranej bitwie z Elesą, wymagał on szczególnej opieki i zażycia lekarstwa. Po ewolucji jego siła znacznie wzrosła. Stał się bardziej pewny siebie, a także - w przeciwieństwie do Escavaliera - nie miał problemu z dostosowaniem się do nowej trenerki oraz od początku był jej posłuszny i słuchał jej poleceń.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Kwas Nadchodzi Elesa, elektryzująca liderka sali!
Kula Energii Nadchodzi Elesa, elektryzująca liderka sali!
Ochrona Emocjonująca wymienna ewolucja!
Zastępca Emocjonująca wymienna ewolucja!
Szybki Atak Emocjonująca wymienna ewolucja!
Leczenie Emocjonująca wymienna ewolucja!
Hiperpromień Emocjonująca wymienna ewolucja!

Aktorzy głosowi

Japonia: Kiyotaka Furushima (jako Shelmet)
Kensuke Satō (jako Accelgor)
Stany Zjednoczone: Eileen Stevens (jako Shelmet)
Dan Green (jako Accelgor)
Polska: Eileen Stevens (jako Shelmet)
Dan Green (jako Accelgor)

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Shelmet i Accelgor.