Fandom

Pokémon Wiki

Abra

3112stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Typ(y)
{{Szablon:{{{type}}}}}  
Gatunek {{{gatunek}}}
Umiejętność {{{umiejętność}}}
Pokedex
brak ← {{{ndex}}} → brak
Kanto N/A Johto N/A
Hoenn N/A Sinnoh N/A
Unova N/A Kalos N/A
Ewoluuje z brak
Ewoluuje w brak
Abra
{{{jname}}}
Abra.png
[[{{{gen}}}]]
Płeć
bezpłciowy
Waga Wzrost
Kolor w Pokedexie Grupa jaja
Styl ciała Odcisk łapy
Ryk
[[Media:{{{ndex}}}.ogg|►]]

Abra (jap. ケーシィ) to Pokémon typu psychicznego. Ewoluuje w Kadabrę, a potem w Alakazama.

Biologia

Fizjologia

Abra jest dwunożnym Pokémonem przypominającym lisa. Posiada dwoje krótkich uszu na szczycie swojej głowy, a na środku twarzy posiada dwoje oczu, które są zazwyczaj zamknięte. Ma nieco jaśniejszy kolor wokół nosa i ust. Abra wygląda jakby miał na sobie brązową zbroję wokół jego klatki piersiowej i ramionach. Ma trzy palce u każdej kończyny. Jego ogon jest gruby i ma ten sam złoty kolor jak reszta ciała z wyjątkiem brązowego pasa, który znajduje się wokół górnej części ogona.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Posiadając zdolność czytania w myślach, Abra wyczuwają niebezpieczeństwo. Kiedy to robi, zwykle teleportuje się w celu uniknięcia niebezpieczeństwa. Zaobserwowano, że co godzinę będzie teleportować się do innej lokalizacji. Przez hipnozę może zasnąć i być w stanie teleportować się. Jeśli zdecyduje się teleportować losowo, tworzy iluzję wielu kopii. Posiada również zdolność do lewitacji nad wodą. Chociaż Abra zazwyczaj ucieka, gdy jest w niebezpieczeństwie, ma możliwość nauczyć się wielu ataków, zarówno fizycznych jak i specjalnych.

Zachowanie

Abra spędza osiemnaście godzin dziennie na sen. Jeśli nie otrzymuje wystarczającej ilości snu, nie jest w stanie wykorzystać teleportacji i telekinetycznych zdolności. Pomimo tego, Abra jest w stanie atakować podczas snu.

Środowisko naturalne

Abry mieszkają w miastach, w pobliżu ludzi. Przeważnie znajdują się w opuszczonych budynkach pozostawionych na ruinę.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Abra nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Abra Sabriny

Sabrina, liderka z Safranii, miała Abrę, który przekształcił się w Kadabrę w odcinku Abra i psychiczny nokaut.

Inne

Abra ukazał się pod własnością Miry w odcinku Kryjówka Sandshrew.

W odcinku Strach ma wielkie oczy, Abra był w grupie psychicznych Pokémonów żyjących w opuszczonym mieście górniczym.

Drugoplanowe role

Abra był jedną z gwiazd w odcinku Walka na scenie!.

Abra był jednym ze zwierząt Lucy.

Abra był własnością jednego z uczniów Szkoły Trenerów w odcinku Klasowy trening.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
EP022 Abra, Pokémon o niezwykłej sile psychicznej. Śpi osiemnaście godzin na dobę. Używa telekinezy nawet podczas snu.
Na tym kończą się wpisy z oryginalnej serii.
Odcinek Wpis
DP047 Abra, Psycho Pokémon. Gdy Abra wyczuwa nadciągający atak, unika go przez teleportację.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Ewolucja

063.png064.png065.png

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki