Fandom

Pokémon Wiki

AG185

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Prawo dżungli
Japoński襲撃!はぐれマニューラ!! Shuugeki! Hagure Manyura!!
Angielski: Duels of the Jungle!
EP462.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Dziewiąty (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 18640462 Opening スパート!
Utwory Ending 私、負けない!
~ハルカのテーマ~
Opening Battle Frontier Twórcy
Premiera Scenariusz Masashi Sogo
Japonia 27 lipca 2006 Scenorys Yoshito Hata
USA 13 stycznia 2007 Wicedyrektor Masahiko Watanabe
Polska brak Dyrektor Izumi Shimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Prawo dżungli, po japońsku 襲撃!はぐれマニューラ!!, to 186. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 462. Na Zachodzie wchodzi w skład dziewiątego sezonu.

Streszczenie

W drodze do Doliny Fennel, Aipom Asha wpada na Weavile'a. Aipom staje do bitwy, ale Weavile serwuje mu surową porażkę! Na szczęście Ash i jego przyjaciele spotykają przechodzącego strażnika o imieniu Kerrigan, który pozwala odpocząć Aipom w swoim domu. Kerrigan wyjaśnia, że ​​Weavile należał do lokalnej grupy Weavile'ów i Sneaseli, ale teraz jest samotny i wyzywa do walki dowolnego Pokémona trenera, którego widzi. Ash postanawia pomóc Kerriganowi znaleźć rozproszonego Weavile'a zanim zostanie ranny.

Zespół R chce również znaleźć Weavile'a, ale gdy to robią, Pokémon ten nie jest zainteresowany dołączeniem do ich gangu. Ash i jego przyjaciele również znajdują Weavile'a. Nagle zza krzaków wychodzi Sneasel, a prawda wychodzi na jaw! Samotny Weavile był liderem Weavile'ów i grupy Sneaseli, dopóki inny Weavile nie przyszedł i nie pokonał go w walce o przywództwo. Jednak nowy przywódca okazał się tyranem, a więc Sneasel również opuściła grupę.

Wtedy lider Weavile'ów z innymi Pokémonami pokazuje się, by zabrać Sneasel z powrotem. Ash walczy z dzikimi Weavile'ami, a lider i ex-lider stają do bitwy. Samotny Weavile wychodzi zwycięsko z walki i staje się liderem po raz kolejny. Przegrany Pokémon nie zostanie pominięty, bo Sneasel prosi, by oba Weavile współpracowali ze sobą, ci się zgadzają! Teraz las znów będzie żyć w pokoju, a nasi bohaterowie mogą kontynuować podróż do rewanżu Asha z Brandonem!

Najważniejsze wydarzenia

  • Weavile pojawia się po raz pierwszy w serialu.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Wersja instrumentalna piosenki z filmu Jirachi: Spełnione marzenia jest wykorzystywana jako tło muzyczne w tym odcinku.
  • Aipom Asha zostaje poza Poké Ball w całym odcinku.

Błędy

  • Aipom Asha otrzymuje obrażenia od Kuli Cienia Weavile'a, mimo że ataki typu duch nie wpływają na normalne Pokémony.
  • Gdy Pikachu tropi Weavile'a, jego prawe ucho (pióro) jest szare, a nie czerwone.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu dziewiątego
{{{link}}}
EP423EP424EP425EP426EP427EP428EP429EP430EP431EP432
EP433EP434EP435EP436EP437EP438EP439EP440EP441EP442
EP443EP444EP445EP446EP447EP448EP449EP450EP451EP452
EP453EP454EP455EP456EP457EP458EP459EP460EP461EP462
EP463EP464EP465EP466EP467EP468EP469

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki