Fandom

Pokémon Wiki

AG176

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
AG176.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Nierozłączni! (tłumaczenie) (jap. ロケット団解散!?それぞれの道! Team Rocket Dissolution!? Respective Roads!) to 176 odcinek z serii Advanced Generation, a 450 ogólnie.

Fabuła

Zespół R decyduje się iść własnymi drogami po kolejnej nieudanej próbie porwania Pikachu. Gdzie indziej, nasi bohaterowie natykają się na jednodniowy turniej Pokémon: walki są potajemnie prowadzone przez Butcha i Cassidy. Ash bierze udział w zawodach, nie wiedząc, że podczas jego walki, Cassidy przygotowuje się do kradzieży Pokémonów konkurentów! Cassidy wpada na Jessie i Jamesa i razem z Jamesem tworzy nowy zespół. Następnie Jessie postanawia współpracować z Butchem.

Max dostrzega złoczyńców przy pracy i biegnie powiedzieć wszystkim, co się naprawdę dzieje. Nasi bohaterowie, chcąc uratować skradzione Balle, spotykają Cassidy i Jamesa - James bezskutecznie próbuje udawać, że jest Butchem. Corphishowi udaje się pokonać Houndoura Cassidy i oszustwo Zespołu R objawia się zawodnikom turnieju, co prowadzi do pojedynku ze sługami zespołu.

Jessie i Butch prubują ukradkiem opuścić pomieszczenie, ale Ash i Pikachu kładą kres ich kradzieży. Tymczasem Meowth próbuje ukraść kilka Poké Balli dla siebie, gdy nagle wpada na Jessie i Jamesa. Wspominając dobre czasy, decydują się zjednoczyć raz jeszcze. Więc kiedy Ash pokonuje złe trio, Jessie, James i Meowth znów są przyjaciółmi - przynajmniej na razie! Pozostali trenerzy odzyskują Poké Balle, a naszi bohaterowie nadal kierują się do siłowni w Marmorii.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Ludzie

Pokémony

Pokémony widziane w walce z Zespołem R

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki