Fandom

Pokémon Wiki

AG150

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Jajeczna przygoda May
Japońskiそだて屋さんとポケモンのタマゴ! Sodateya-san to Pokemon no Tamago!
Angielski: May's Egg-Cellent Adventure
EP427.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Dziewiąty (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 1515427 Opening バトルフロンティア
Utwory Ending GLORY DAY
〜輝くその日〜
Opening Battle Frontier Twórcy
Premiera Scenariusz Junki Takegami
Japonia 3 listopada 2005 Scenorys Yūji Asada
USA 23 września 2006 Wicedyrektor Yūji Asada
Polska brak Dyrektor Masaaki Iwane
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Jajeczna przygoda May, po japońsku そだて屋さんとポケモンのタマゴ!, to 151. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 427. Na Zachodzie wchodzi w skład dziewiątego sezonu.

Streszczenie

Kiedy Ash i jego przyjaciele kierują się do następnego przystanku Strefy Walk, May dostrzega piękną farmę. Ale kiedy przygląda jej się, zostaje zaatakowana przez Voltorby! Voltorby strzegą gospodarstwa, gdzie przyjazna para i ich córka Nicolette trzymają jaja Pokémonów. Nicolette ma Vileplume'a i chce być koordynatorką, ale boi się opuścić dom i rodzinę. Następnie staje do walki z May i Munchlaxem, jednak wygrywa May, udowadniając jej, że wstążka nagradza umiejętności!

Tymczasem Zespół R planuje napaść na gospodarstwo przez robota w kształcie jaja, kierowanego przez Meowtha. Podczas pobytu w pomieszczeniu, robot przekształca się i kradnie jaja, w tym jedno, które niedługo się wykluje! Po tym jak Zespół R zostaje namierzony, nasi bohaterowie muszą powstrzymać ich bez ranienia skradzionych jaj. Nicolette używa Vileplume'a do walki, a po pewnym czasie jaja zostają bezpiecznie odzyskanie, a trio zostaje pokonane przez nowy atak Pikachu Asha - Elektro Akcję.

Po tym, Vulpix wykluwa się cały i zdrowy z jaja, które było gotowe do wylęgu. Nicolette decyduje, że jest gotowa wyruszyć we własną podróż, stać się koordynatorką i kiedyś rywalizować z May! Co do May, rodzice Nicolette dają jej jajo Pokémona w podziękowaniu za pomoc. Dziewczyna wznawia swą podróż z nowym poczuciem podniecenia i oczekiwania!

Najważniejsze wydarzenia

  • Munchlax May ujawnia, że zna Centro Cios i używa Słonecznego Promienia po raz pierwszy.
  • Pikachu Asha uczy się Elektro Akcji, ale atak nie jest opanowany.
  • May otrzymuje jajo Pokémona.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • W tym odcinku Meowth łamie czwartą ścianę.
  • W wersji japońskiej, kiedy Zespół R błyska, James mówi: "Nasz jajeczny plan został udaremniony przez jajeczny ruch!". Pikachu może poznać Elektro Akcję tylko jako jajeczny atak, poprzez hodowlę.
  • Vulpix zaraz po wykluciu ma 6 ogonów, jednak według Pokédexa powinien mieć jeden biały.

Błędy

  • W jeden scenie powieki Munchlaxa May były koloru białego.
  • Kiedy Zespół R został uderzony przez Taniec Płatków Vileplume'a, ich balon miał dwie łapy zamiast jednej.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu dziewiątego
{{{link}}}
EP423EP424EP425EP426EP427EP428EP429EP430EP431EP432
EP433EP434EP435EP436EP437EP438EP439EP440EP441EP442
EP443EP444EP445EP446EP447EP448EP449EP450EP451EP452
EP453EP454EP455EP456EP457EP458EP459EP460EP461EP462
EP463EP464EP465EP466EP467EP468EP469

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki