FANDOM

Szczery Camerupt
Japońskiかちぬきファミリー!4VS4!! Kachinuki Famirī! 4 VS 4 !!
Angielski: Candid Camerupt!
EP322.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Siódmy (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 466322 Opening アドバンス・アドベンチャー
Utwory Ending そこに空があるから
Opening This Dream Twórcy
Premiera Scenariusz Junki Takegami
Japonia 9 października 2003 Scenorys Shin Katakai
USA 9 października 2004 Wicedyrektor Masahiko Watanabe
Polska brak Dyrektor Izumi Shimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Szczery Camerupt, po japońsku かちぬきファミリー!4VS4!!, to 46. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 322. Na Zachodzie wchodzi w skład siódmego sezonu.

Streszczenie

Ash i jego przyjaciele idą przez pustynię, kiedy nagle słabną z powodu upału. Pomagają im Winstrate'owie, którzy w zamian za oferowaną gościnność chcą stoczyć bitwę z każdą osobą.

Zespół R także mdleje na pustyni, a odnajduje ich Vito Winstrate. Opuścił dom, aby walczyć w Lidze Pokémon, ale wolałby po prostu wychowywać Pokémony. Jego rodzina jest z niego bardzo dumna, a on boi się im powiedzieć prawdę. James proponuje pomóc porozmawiać z jego rodziną.

Tymczasem trwają bitwy. Brock używa Mudkipa przeciwko Zigzagoonowi Victora, ale zostaje znokautowany przez Piorun. May walczy z Roselią Victorii przy użyciu Beautifly. Max nie posiada jeszcze żadnego Pokémona, więc pożycza Corphisha Asha i łatwo wygrywa z Marillem Vivi, łamiąc serce dziewczynki.

Ash używa Pikachu w walce z babcią. W czasie bitwy Camerupt staruszki używa Erupcji i zaczyna gonić Pikachu. Zdezorientowany Pokémon we wściekłej szarży rusza na dom Winstrate'ów.

Vito i Zespół R oglądają całe zajście. W ukryciu Vito używa Alakazama, aby uspokoić Camerupta. Zespół R próbuje ukraść Pikachu, ale Vito używa swojego Pokémona, aby ich zatrzymać. Babcia Winstrate uświadamia sobie, że Vito pomaga im i nigdy nie chciał brać udziału w Lidze Pokémon. Kobieta mówi mu, że powinien sam wybrać własną drogę. Vito opuszcza dom, aby stać się najlepszym wychowawcą Pokémonów.

Najważniejsze wydarzenia

  • Max toczy swoją drugą walkę. Wygrywa przy pomocy Corphisha, zapożyczonego od Asha.
  • Swellow pojawia się po raz pierwszy.
  • Camerupt pojawia się po raz pierwszy w serialu.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Wybór Trenera Pokémon:

  • Pytanie: Trenerzy, który Pokémon jest najlepszym wyborem do walki z Cameruptem?
  • Wybór: Beedrill, Nuzleaf, Magcargo
  • Odpowiedź: Ok, trenerzy! Jeśli wybraliście Nuzleafa, mieliście rację!

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki