FANDOM

Co posiejesz jest tym, co dostaniesz
Japońskiキモリの新技!!スイカ畑のタネマシンガン! Kimori no shin waza!! Suika hatena no Tane Mashin Gan!!
Angielski: What You Seed is What You Get
EP317
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Siódmy (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 411317 Opening アドバンス・アドベンチャー
Utwory Ending ポルカ・オ・ドルカ
Opening This Dream Twórcy
Premiera Scenariusz Shōji Yonemura
Japonia 4 września 2003 Scenorys Yoshito Hata
USA 11 września 2004 Wicedyrektor Yoshito Hata
Polska brak Dyrektor Kumiko Shishido
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Co posiejesz jest tym, co dostaniesz, po japońsku キモリの新技!!スイカ畑のタネマシンガン!, to 41. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 317. Na Zachodzie wchodzi w skład siódmego sezonu.

Streszczenie

Ash i przyjaciele opuszczają Mauville, a młody trener wyznacza nowy cel - siłownię w Lavaridge, podczas gdy May chce konkurować w pokazach w Fallarbor. Max ujawnia reszcie paczki, że dwa miasta leżą blisko siebie, więc decydują się udać nasamprzód na konkurs początkującej koordynatorki.

Zespół R natyka się na ogromne pole arbuzów, ale Electrode w przebraniu olbrzymiego owocu odstrasza ich. Niektóre arbuzy spłynęły w dół rzeki i zostały skonsumowane przez Asha i paczkę. Grovyle i Slugma zaatakowali grupę, a dziewczyna o imieniu Natasha oskarża ich za złodziejstwo. Gdy jej Electrode ujawnia prawdę, dziewczyna zaprasza ich na wycieczkę po polu arbuzów. Po tym, jak Natasha stwierdza, że nigdy nie przegrała w podwójnej walce, Ash wyzywa ją.

Ash wysyła Treecko i Corphisha przeciwko Pokémonom Natashy. Gdy Corphish i Slugma zostają wyeliminowani, a Treecko i Grovyle mają stoczyć bój o zwycięstwo, walka zostanie przerwana przez Zespół R, który postanawia ukraść wszystkie arbuzy.

Grovyle wykorzystuje Nasienny Pocisk, ale zostaje zakneblowany przez atak robota. Treecko również używa nowo poznanego ataku (ale znacznie słabszego niż Grovyle) i udaje mu się ocalić melony, a Pikachu niszczy mechanizm Zespołu R.

Natasha i Ash wznawiają mecz, ale Treecko zostaje szybko pokonany przez Nasienny Pocisk. Podczas gdy grupa je soczystego arbuza, Ash i Pikachu próbują zachęcić Treecko, by pluł w nich nasionami. Zdenerwowany Pokémon używa prawdziwego Nasiennego Pocisku!

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Wybór Trenera Pokémon:

  • Pytanie: Trenerzy, który Pokémon jest najlepszym wyborem do walki z Poliwrathem?
  • Wybór: Combusken, Mudkip, Taillow
  • Odpowiedź: Ok, trenerzy! Jeśli wybraliście Taillowa, mieliście rację!

Link do odcinka

Zobacz też