FANDOM

Twój pierwszy Pokémon to 34. odcinek serii Rubin i Szafir, ogólnie 310. Poza Japonią jest on 34. odcinkiem szóstego sezonu anime Pokémon.

Opis

Będąc pod wrażeniem tego, jak dobrze trenuje swoje własne Pokémony, Max wraz z Ashem postanawia opiekować się Treecko, Mudkipem i Torchiciem Siostry Joy w oczekiwaniu na trenerów Pokémonów, którzy właśnie rozpoczynają swoją pierwszą podróż. Torchic okazuje się być najbardziej hałaśliwy z grupy, a kiedy Ash wysyła kilka swoich Pokémonów, by nauczyli go posłuszeństwa, ci nieumyślnie powodują, że uciążliwe pisklę ewoluuje w Combuskena!

Streszczenie

129MS To streszczenie jest niekompletne!

Najważniejsze wydarzenia

Występy

Ludzie

Pokémony

Co to za Pokémon? tego odcinka przedstawia Lotada w wersji międzynarodowej (zobacz zdjęcie
EP310 WTP
).

Wykorzystane ruchy

Twórcy

  • Animacja: Team Ota
  • Scenariusz: 松井亜弥 Aya Matsui
  • Scenorys: 藤本義孝 Yoshitaka Fujimoto
  • Reżyser: 渡辺正彦 Masahiko Watanabe
  • Animator: 志村泉 Izumi Shimura

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

  • Angielski tytuł odcinka pochodzi od powiedzenia: "have a whale of a time", które w języku polskim oznacza: "bardzo dobrze się bawić".
  • Startery z Hoenn, który pojawiają się w tym odcinku, mają przeciwne osobowości do ich odpowiedników w drużynie głównych bohaterów. Torchic był twardy i zarozumiały, Treecko - jako że jest samicą, w przeciwieństwie do Treecko Asha - trzymała kwiat do buzi, a Mudkip był tchórzem.
  • Był to ostatni odcinek wyemitowany przed premierą filmu Jirachi - Spełnione marzenia w japońskich kinach.

Wpadki

  • W scenie, w której Max przynosi May filiżankę herbaty i pyta, czy chciałaby coś jeszcze, jej Beautifly znika.

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP310?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia lut 3, 2018, o godzinie 13:50.
Oddanych głosów: 0

Zobacz też

Lista odcinków sezonu szóstego
Season 6 logo