Fandom

Pokémon Wiki

AG010

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dziób pełen Poké Balli
Japoński史上最強のペリッパー現る!! Shijō saikyō no Perippā genru!!
Angielski: You Said a Mouthful!
EP286.png
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szósty (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 1010286 Opening アドバンス・アドベンチャー
Utwory Ending そこに空があるから
Opening I Wanna Be a Hero Twórcy
Premiera Scenariusz Junki Takegami
Japonia 30 stycznia 2003 Scenorys Yoshito Hata
USA 13 grudnia 2003 Wicedyrektor Toshiaki Suzuki
Polska 17 października 2006 Dyrektor Izumi Shimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Dziób pełen Poké Balli, po japońsku 史上最強のペリッパー現る!!, to 10. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 286. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

Na trasie do Rustboro, Ash i grupa docierają do nieoficjalnej siłowni szczycącej się najpotężniejszym Pokémonem. Mimo że nie może wygrać odznaki, Ash jest zaintrygowany i postanawia walczyć z trenerem o imieniu Anthony i tym tajemniczym Pokémonem.

Najpotężniejszym na świecie okazuje się Pelipper. Pelipper atakuje Treecko Asha Dzikim Pnączem. Następnie walczy z Taillowem przy użyciu Miotacza Płomieni. Wreszcie atakuje Pikachu Piorunem. Ash i załoga są zdumieni - Pelipper powinien znać wodne i latające ataki, ale nie trawiaste, ogniste czy elektryczne! To jest fizycznie niemożliwe!

Zespół R decyduje, że muszą mieć tego niesamowitego Pokémona, więc wyzywają Anthony'ego. Tym razem jednak, Anthony panikuje i prawda wychodzi na jaw. Pelipper ukrywał Poké Balle wewnątrz dużego dzioba. Zamiast bycia rozczarowanymi, Jessie, James i Meowth decydują, że jest to doskonała okazja. Szantażują Antony'ego i wykorzystują jego Pelippera w kolejnych walkach. Tym razem trenerzy tracą Pokémony, jeśli przegrają z Pelipperem.

Najnowsze oszustwo Zespołu R jest bardzo udane za pierwszym razem, ale szybko dają się ponieść emocjom. Wypełniają dziób Pelippera zbyt dużą liczbą Balli, że kiedy Pelipper atakuje Armatką Wodną, wszystkie Poké Balle wypływają z jego dzioba!

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Co to za Pokémon?: Unown P
  • Ten odcinek rozpoczyna się podsumowaniem działań mających miejsce w tym sezonie.
  • Muzykę z pierwszego filmu można usłyszeć w tym odcinku.
  • Muzykę używaną w prologu do filmu czwartego i piątego można usłyszeć na początku odcinka.
  • Jest to jeden z wielu odcinków, które stwierdzają, że woda przewodzi prąd.

Błędy

  • Max mówi, że Pelipper może naturalnie nauczyć się jedynie wodnych i latających ruchów. To stwierdzenie jest błędne, jako że Pelipper może nauczyć wielu ruchów typu normalnego, a także lodowego, trującego, elektrycznego, mrocznego, psychicznego, stalowego, a nawet smoczego.
  • Kiedy Zespół R ucieka w balonie, worek z Ballami spada tuż przed naszymi bohaterami, mimo balon był w dużej odległości od nich.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki sezonu szóstego
{{{link}}}
EP277EP278EP279EP280EP281EP282EP283EP284EP285EP286
EP287EP288EP289EP290EP291EP292EP293EP294EP295EP296
EP297EP298EP299EP300EP301EP302EP303EP304EP305EP306
EP307EP308EP309EP310EP311EP312EP313EP314EP315EP316

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki