FANDOM

Oswoić Shroomisha
Japoński怪奇!キノココ屋敷の謎!? Kaiki! Kinococo yashiki no nazo!?
Angielski: Taming of the Shroomish
EP285
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szósty (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 99285 Opening アドバンス・アドベンチャー
Utwory Ending そこに空があるから
Opening I Wanna Be a Hero Twórcy
Premiera Scenariusz Masashi Sogo
Japonia 23 stycznia 2003 Scenorys Yoshitaka Fujimoto
USA 6 grudnia 2003 Wicedyrektor Yoshito Hata
Polska 16 października 2006 Dyrektor Kumiko Shishido
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Oswoić Shroomisha, po japońsku 怪奇!キノココ屋敷の謎!?, to 9. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 285. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

Ash, May, Brock i Max przybyli do małego miasta w drodze do Rustboro. Brock postanawia zaopatrzyć się w lekarstwa, natomiast Max jest gotów odnaleźć mieszkające tu Pokémony. Szybko napotyka bardzo przestraszonego Shroomisha ukrywającego się w alei.

Ash, Max, Pikachu i ich nowy przyjaciel Shroomish postanawiają odwiedzić Centrum Pokémon. Po drodze mijają opuszczony dwór, który jest rozbierany. Tam grupa dowiaduje się, że nie tak dawno temu większość miasta była lasem i że wiele, wiele Shroomishów mieszkało w tej okolicy. Dowiadują się także, że dziwne rzeczy dzieją się w rezydencji, a wielu ludzi wierzy, że jest ona nawiedzona.

Późniejsze śledztwo ujawnia, że ​​dwór jest faktycznie zamieszkany przez wszystkie Shroomishe, które mieszkały w lesie. Kiedy las został zniszczony, nie mieli dokąd pójść. Wszystkie dziwne dźwięki i zapachy, które robotnicy budowlani słyszeli i czuli, były sprawką Shroomishów! Wnuk właściciela zatrzymuje rozbiórkę rezydencji i postanawia zamieszkać w niej ze Shroomishami jak wtedy, gdy był mały.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Co to za Pokémon?: Snubbull
  • Tytuł tego odcinka jest oparty na sztuce Szekspira pt. Poskromienie złośnicy (ang. The Taming of the Shrew).
  • W tym odcinku Max po raz pierwszy zaprzyjaźnia się z Pokémonem.

Błędy

  • W jednej scenie Cacnea Jamesa miał trzy diamenty pod ustami i kształt na szczycie głowy w kolorze czarnym, a nie zielonym.
  • Kiedy po raz pierwszy pojawiają się okna sklepów, manekiny w nim stojące miały głowy. Za drugim razem manekiny nie mają głów.

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki