FANDOM

Krótkie spodenki
Japońskiジグザグマと短パン小僧!ハルカはじめてのバトル!! Jigujaguma to Tan pan kozō! Haruka, Hajimete no Batoru!!
Angielski: In the Knicker of Time!
EP281
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szósty (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 55281 Opening アドバンス・アドベンチャー
Utwory Ending そこに空があるから
Opening I Wanna Be a Hero Twórcy
Premiera Scenariusz Shinzō Fujita
Japonia 19 grudnia 2002 Scenorys Toshiya Niidome
USA 22 listopada 2003 Wicedyrektor Toshiaki Suzuki
Polska 9 października 2006 Dyrektor Izumi Shimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Krótkie spodenki, po japońsku ジグザグマと短パン小僧!ハルカはじめてのバトル!!, to 5. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 281. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

Ash, May, Max i Brock kontynuują podróż do Rustboro. Na początku Pikachu wygrywa z Beedrillem nieznajomego trenera, po czym przyjaciele spotykają Nicholaia, który przebierając się za Zigzagoona, próbuje złapać jednego z nich. Nicholai wydaje się być bardzo dziwny, przebiera się za Pokémony, uważa, że należy do "Krótkich Gatek", grupy, która żyje w zgodzie z naturą. Nicholai "Krótkie Gatki" mówi także na May i Maxa.

Po tym jak Nicholai mówił o liderze sali w Petalburgu z ironią, May postanawia walczyć z nim, wystawiając swojego Torchica, którego pokonuje Mudkip Nicholaia. Gdy Max dowiaduje się, że Nicholai wywabia Zigzagoony z kryjówek dając im owoce, sam postanawia nazbierać owoców i zaciągnąć wszystkie Zigzagoony daleko, tak żeby ten ich nie złapał. Jednak jego plany zawodzą, a Zigzagoony zamiast jeść otoczyły przyjaciół.

Na szczęście, na ratunek przybywa Nicholai przebrany za Zigzagoona, który pomaga Ashowi i towarzyszą wyjść z opresji. Po udanej próbie złapania Zigzagoona przez Nicholaia, przybywa Zespół R, który kradnie jego Mudkipa. Nicholai dzięki przebraniu Gligara odbiera swojego Pokémona. Zespół R oczywiście błysnął, a na koniec Ash i Nicholai toczą walkę.

Najważniejsze wydarzenia

  • Po raz pierwszy pojawia się Nicholai.
  • May uczestniczy w swojej pierwszej walce Pokémon, ale przegrywa.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Co to za Pokémon?: Yanma
  • Jest to ostatni odcinek, w którym Ash i jego przyjaciele walczą z Arbokiem Jessie i Weezingiem Jamesa.

Błędy

  • Nicholai powiedział, że jest Tentacoolem, mimo że miał kostium Tentacruela.
  • Po tym jak Torchic mdleje, szczęki Mudkipa i kostiumu Nicholaia są ciemnoniebieskie, podczas gdy powinny być takie same, jak brzuch Mudkipa.
  • Kiedy Nicholai odchodzi po pokonaniu May, jego Mudkip jest na prawym ramieniu, ale kiedy Zespół R ogląda go przez lornetki, Mudkip jest na lewym ramieniu.

Link do odcinka

Zobacz też