FANDOM

Nie ma jak w Hoenn!
Japońskiトウカジム!VSヤルキモノ! Tōka Jimu! VS Yarukimono!
Angielski: There's no Place Like Hoenn
180px
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szósty (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 33279 Opening アドバンス・アドベンチャー
Utwory Ending そこに空があるから
Opening I Wanna Be a Hero Twórcy
Premiera Scenariusz Yukiyoshi Ōhashi
Japonia 5 grudnia 2002 Scenorys Hiroaki Shimura
USA 15 listopada 2003 Wicedyrektor Yoshito Hata
Polska 4 października 2006 Dyrektor Kumiko Shishido
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Nie ma jak w Hoenn!, po japońsku トウカジム!VSヤルキモノ!, to 3. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 279. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

Ash oraz May docierają do Petalburga, gdzie znajduje się pierwsza w ich podróży w Hoenn sala, na której stoczą swoją walkę. Po wejściu na stadion, Ash spotyka Maxa, który przechwala się, że jest liderem stadionu, jednak jak się okazuje liderem jest Norman, ojciec Maxa i May.

Po obiedzie z całą rodziną, Ash stacza walkę z samym liderem. Chłopak do tej walki wystawia jedynego Pokémona, którego ma ze sobą, Pikachu. Natomiast Norman wystawia Vigorotha, który w mgnieniu oka wygrywa walkę. Po walce jedna ze ścian stadionu eksploduje. Okazuje się, że to Zespół R ze swoim nowym chytrym planem zabrania Pikachu oraz Vigorotha. Gdy Weezing robi zasłonę dymną, w całym zamieszaniu Zespół R zamiast zabrać co planowali, ukradli Torchica May.

Gdy już wielkie trio orientuje się, że ukradli nie to co chcieli, na ratunek Torchica przybywa Ash, Norman, May i Max. Gdy Vigoroth i Pikachu odwracają uwagę zespołu, Max uwalnia Torchica, po czym Vigoroth wysyła Zespół R w kosmos. Gdy jest już po wszystkim Ash i cała rodzinka wraca do miasta, gdzie okazuje się, że Max, który dostał od ojca Pokémonowy Nawigator, będzie towarzyszył Ashowi i May w dalszej podróży.

Najważniejsze wydarzenia

  • Ash i May docierają do Petalburga.
  • Ash dochodzi do Sali Petalburg i spotyka brata May - Maxa, matkę Caroline i jej ojca Normana, który jest lokalnym liderem.
  • Ash nie jest w stanie walczyć w oficjalnej bitwie w sali, ponieważ potrzebuje trzech Pokémonów, jednak przegrywa w nieoficjalnej walce.
  • Max dołącza do grupy.
  • Max otrzymuje PokéNav, a Ash i May kasetkę na odznaki.
  • Po raz pierwszy pojawia się Vigoroth.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Co to za Pokémon?: Cleffa
  • Przerywnik zostaje zaktualizowany o Maxa.
  • Podobnie jak Misty, May również nie chciała przedstawić Ashowi sali prowadzonej przez jej rodzinę.
  • Tytuł odcinka nawiązuje do powiedzenia "Nie ma jak w domu".

Błędy

  • W retrospekcji Blaziken miał czerwone ręce, a nie szare.
  • Po tym jak Pikachu przegrał walkę z Vigorothem Normana, buty Asha miały inną konstrukcję.
  • W jednej scenie Ash nie ma koszulki.

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki