FANDOM

Długa droga przed nami!
Japoński新たなる大地! 新たなる冒険!! Arata-naru daichi! Arata-naru bōken!!
Angielski: Get the Show on the Road
EP277
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Szósty (Advanced Generation) Jap. utwory
Numeracja 11277 Opening アドバンス・アドベンチャー
Utwory Ending そこに空があるから
Opening I Wanna Be a Hero Twórcy
Premiera Scenariusz Junki Takegami
Japonia 21 listopada 2002 Scenorys Kunihiko Yuyama
USA 15 marca 2003 Wicedyrektor Toshiaki Suzuki
Polska 2 października 2006 Dyrektor Izumi Shimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Długa droga przed nami!, po japońsku 新たなる大地! 新たなる冒険!!, to 1. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 277. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

May, dziewczynka, która ma 10 lat, właśnie udaje się rowerem przez las do miasta Littleroot do profesora Bircha, który ma dla niej pierwszego Pokémona. W tym samym czasie, Ash ma problem ze swoim Pikachu.

Po tym jak maluch przebywał w silnym polu magnetycznym ma za dużo ładunków elektrycznych i bardzo cierpi. Po próbie wyładowania zbyt silnych elektryczności przez specjalne urządzenie, Pikachu ucieka. Ash i profesor czym prędzej spieszą, by go złapać, w roztargnieniu profesor Birch ześlizguje się ze zbocza i trafia na Poochyenę, która najwyraźniej nie jest zadowolona i wzywa swoich kolegów.

Na ratunek profesorowi przybywa May, wywołuje Mudkipa, a ten przepędza Poochyeny. Gdy Ashowi w końcu udaje się złapać Pikachu, przybywa Zespół R ze swoim nowym robotem, który na złość zespołowi uwalnia Pikachu od nadmiernej elektryczności, przy okazji rażąc rower May i przerabiając go na węgiel. Na koniec May, jako swojego pierwszego Pokémona wybiera Torchica, który szybko zaprzyjaźnia się z Pikachu.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Co to za Pokémon?: Lanturn
  • Ash rozpoczyna swoją podróż w Hoenn tak jak to zrobił w Kanto - jedynie ze swoim Pikachu.
  • To już drugi raz (pierwszy był w oryginalnej serii), kiedy Pikachu niszczy komuś rower.
  • Muzyka z filmu drugiego jest używana w tym odcinku.

Błędy

  • Ash i Pikachu dotarli do Littleroot używając łodzi, mimo że w grach nie ma wody otaczającej to miasto. Być może twórcy tego odcinka chcieli, by Ash rozpoczął swoją podróż po Hoenn w Littleroot, tak jak w grach.
  • Kiedy May wspinała się na górę ze swoim rowerem, po tym jak uderzyła w drzewo, miała długie rękawy, mimo że nosi koszulkę na krótki rękaw.
  • Tuż przed użyciem Armatki Wodnej, szczęka Mudkipa była tego samego koloru co reszta ciała.
  • Kiedy Ash wstaje i idzie do Pikachu, górna część jego czapki jest zielona.

Link do odcinka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki