FANDOM

Rocket Grunts.png

Żołnierze Zespołu R

Żołnierze Zespołu R to członkowie Zespołu R.

Żołnierze Zespołu R mieli kilka występów. Najpierw pojawiają się w odcinku Bitwa na pokładzie Świętej Anny, pod dowództwem Jessie, Jamesa i Meowtha, by ukraść Pokémony trenerów. Zostali jednak zatrzymani przez Asha i jego przyjaciół.

Wiele żołnierzy pojawiło się w jednej scenie z filmu Zemsta Mewtwo. Wykorzystali psychiczne zdolności Mewtwo do przechwytywania dużego stada Taurosów.

W Johto, pracując w bazie morskiej, żołnierze byli pod dowództwem Namby, Butcha i Cassidy, próbując opanować Lugię i jej dziecko, ale Ash, jego przyjaciele i Ritchie zatrzymali ich.

Później działali na całym jeziorze Furii pod dowództwem profesora Sebastiana i Tysona, aby pomóc w projekcie; celem projektu było ewoluowanie Pokémona w sposób sztuczny, dając w ten sposób grupie potężne Pokémony do użycia. Ale zostali zatrzymani po raz kolejny przez Asha i jego przyjaciół, z pomocą Lance'a.

Pojawiają się również obficie podczas filmu Powrót Mewtwo, gdzie byli prowadzeni przez Giovanniego i Domino, aby uchwycić Mewtwo i zbudować nową bazę dla Zespołu R.

Byli również postrzegani jako pomocnicy Butcha i Cassidy w ich oszustwie na stadionie w odcinku Nierozłączni!.

Jeden z nich pojawił się w odcinku Inwazja Venipede'ów!, gdzie poinformował Giovanniego, że doleci wkrótce do Unovy. Żołnierze pojawili się również w niewyemitowanych odcinkach BW023 i BW024.

Więcej żołnierzy pojawiło się w BW096, gdzie witali Giovanniego, gdy ten przybył do Unovy, żeby nadzorować pracę nad nową operacją. Później, dwaj żółnierze pojawili się w willi Cynthii, próbując zabrać Meloettę od Asha i jego przyjaciół. Na szczęście grupa otrzymała pomoc od Larry'ego, który wykorzystał swojego Golurka do walki z Golemem i Rhydonem, gdy Ash i inni uciekli z Meloettą.

Pokémony

Tauros (wiele)
Rocket Grunt Tauros.png

Te Taurosy po raz pierwszy zostały zauważone, gdy szalenie biegły w kierunku Mewtwo. Jednak Mewtwo był zbyt silny dla nich i pokonał ich jednym Psychicznym Ciosem. Zostały one następnie złapane przez kilku żołnierzy.

Zubat
Rocket Grunt Zubat.png

Zubat był używany przez Zespół R w bitwie z trenerami, gdy okazało się, że fałszywy turniej był wykorzystywany do kradzieży Pokémonów trenerów.

Doduo
Rocket Grunt Doduo.png

Doduo był używany przez Zespół R w bitwie z trenerami, gdy okazało się, że fałszywy turniej był wykorzystywany do kradzieży Pokémonów trenerów. Walczył z Rhydonem nieznanego trenera.

Venomoth
Ledian Comet Punch.png

Venomoth był używany przez Zespół R w bitwie z trenerami, gdy okazało się, że fałszywy turniej był wykorzystywany do kradzieży Pokémonów trenerów. Walczył z Ledianem nieznanego trenera.

Skarmory
Rocket Grunt Skarmory.png

Skarmory był używany przez Zespół R w bitwie z trenerami, gdy okazało się, że fałszywy turniej był wykorzystywany do kradzieży Pokémonów trenerów. Walczył z Hitmontopem nieznanego trenera.

Golem
Rocket Grunt Golem.png

Golem był używany przez jednego z dwóch żołnierzy do uchwycenia Meloetty. Został jednak zatrzymany przez Larry'ego i jego Golurka. Choć pełna walka nie została pokazana na ekranie, okazało się, że Golurk pokonał Golema.

Rhydon
Rocket Grunt Rhydon.png

Rhydon był używany przez jednego z dwóch żołnierzy do uchwycenia Meloetty. Został jednak zatrzymany przez Larry'ego i jego Golurka. Choć pełna walka nie została pokazana na ekranie, okazało się, że Golurk pokonał Rhydona.

Wspomniane

Yanma (wiele)

Po tym jak Jessie wysłała Yanmę do Giovanniego, jeden z żołnierzy wspomniał, że mają już wiele Yanm. W rezultacie, Giovanni odesłał stworka do Jessie i Jamesa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki