FANDOM

Żołnierz Wysokiego Poziomu (Japoński: 上級SHITAPPA Advanced level Underling) jest powracającym Żołdakiem Zespołu Galactic w Pokémon Adventures. Różni się od innych żołnierzy tym, że posiada własną osobowość i bezpośrednio służy Cyrusowi. Później zostało ujawnione, że ten Żołnierz jest tak naprawdę kontrolowany i służył nikomu innemu, niż Sird.

Osobowość

Żołnierz Wysokiego Poziomu znacząco się różni od innych Żołdaków Zespołu Galactic. Okazuje się mieć własną świadomość i działa jako własna osoba, a nie jako jeden umysł z pozostałymi Żołdakami. Żołnierz ma dziwną obsesję na punkcie Pokédexów i okazało się iż wie o przygodach tych ludzi, którzy taki sprzęt posiadali.

Pokémony

Chingling
Advanced level Grunt Chingling Chingling jest pierwszym Pokémonem widzianym w jego posiadaniu. Chingling potrafi używać potężnych zdolności dźwiękowych by osłabić przeciwnika. Walczył z Chatlerem Pearla w Bazie Galactic, ale skończyło się remisem, kiedy obydwa Pokémony były niezdolne do używania swoich ruchów.

Jedyny znany ruch Chinglinga to Hałas, a jego Zdolnością jest Lewitacja.

Debiut: Kontra Staravia i Skuntank I
Gible
Advanced level Grunt Gible Gible jest drugim Pokémonem w posiadaniu Żołnierza. Pierwszy raz była użyta do zaatakowania Laxa Diamonda, kiedy Diamond kazał Żołnierzowi oddać mu jego Pokédex. Później została użyta w Bazie Galactic do walki z Pokémonami Diamonda a potem do zatrzymania go przed dosięgnięciem przycisku, który miał uwolnić Mesprita. Nie była w stanie powstrzymać Diamonda przed uwolnieniem Mesprita, kiedy ją rozproszył poprzez poświęcenie swojego Pokédexa.

Jedyny znany ruch Gible'a to Bieg Smoka, a jej Zdolnością jest Ziemny Schron.

Debiut: Kontra Staravia i Skuntank I

Tymczasowo

Darkrai
Sird Darkrai Darkrai okazał się być w posiadaniu Żołnierza przez nieznaną ilość czasu. Był uznawany za "niekontrolowanego" przez swoją oryginalną Trenerkę, Sird, która później wypuściła go do Zniekształconego Świata, kiedy już nie był potrzebny. Ze względu na swoją Zdolność, Złe Sny, wywoływał straszliwe koszmary u osób dookoła siebie, nawet u samego Żołnierza.

Znane ruchy Darkraia to Mroczny Puls, Hipnoza, oraz Mroczna Próżnia, a jego Zdolnością są Złe Sny.

Debiut: Kontra Dialga i Palkia IV

Szablon:Zespół Galactic

Więcej z Fandomu

Losowa wiki