FANDOM

Żołnierz Wysokiego Poziomu (Japoński: 上級SHITAPPA Advanced level Underling) jest powracającym Żołdakiem Zespołu Galactic w Pokémon Adventures. Różni się od innych żołnierzy tym, że posiada własną osobowość i bezpośrednio służy Cyrusowi. Później zostało ujawnione, że ten Żołnierz jest tak naprawdę kontrolowany i służył nikomu innemu, niż Sird.

Osobowość

Żołnierz Wysokiego Poziomu znacząco się różni od innych Żołdaków Zespołu Galactic. Okazuje się mieć własną świadomość i działa jako własna osoba, a nie jako jeden umysł z pozostałymi Żołdakami. Żołnierz ma dziwną obsesję na punkcie Pokédexów i okazało się iż wie o przygodach tych ludzi, którzy taki sprzęt posiadali.

Pokémony

Chingling
Advanced level Grunt Chingling
Chingling jest pierwszym Pokémonem widzianym w jego posiadaniu. Chingling potrafi używać potężnych zdolności dźwiękowych by osłabić przeciwnika. Walczył z Chatlerem Pearla w Bazie Galactic, ale skończyło się remisem, kiedy obydwa Pokémony były niezdolne do używania swoich ruchów.

Jedyny znany ruch Chinglinga to Hałas, a jego Zdolnością jest Lewitacja.

Debiut Zawrotna Staravia i Śmierdzący Skuntank I
Gible
Advanced level Grunt Gible
Gible jest drugim Pokémonem w posiadaniu Żołnierza. Pierwszy raz była użyta do zaatakowania Laxa Diamonda, kiedy Diamond kazał Żołnierzowi oddać mu jego Pokédex. Później została użyta w Bazie Galactic do walki z Pokémonami Diamonda a potem do zatrzymania go przed dosięgnięciem przycisku, który miał uwolnić Mesprita. Nie była w stanie powstrzymać Diamonda przed uwolnieniem Mesprita, kiedy ją rozproszył poprzez poświęcenie swojego Pokédexa.

Jedyny znany ruch Gible'a to Bieg Smoka, a jej Zdolnością jest Ziemny Schron.

Staraptor ♂
Advanced level Grunt Staraptor
Staraptor jest trzecim Pokémonem zauważonym w posiadaniu Żołnierza. Pierwszy raz został użyty do zabrania Żołnierza do miejsca zniszczonej kamery której użył Saturn w walce przeciwko Pace i Uji'ego. Później został użyty w celu pogrożenia Panu Berlitz i później w walce przeciwko Diamondowi w Kwaterze Zespołu Galactic.

Jedyny znany ruch Staraptora to Dzielny Ptak, a jego Zdolnością jest Zastraszenie.

Debiut Wielki Gible
Cradily
Advanced level Grunt Cradily
Cradily jest czwartym Pokémonem zauważonym w posiadaniu Żołnierza. Pierwszy raz został użyty w walce przeciwko Diamondowi w Kwaterze Zespołu Galactic gdzie wraz z resztą Pokémonów Żołnierza, zdobył przewagę nad jego Donem, dopóki ten nie ewoluował w Bastiodona i odbił ich ataki przy pomocy Pękania Metalu. Później został wykorzystany w celu powstrzymania Platinum przed dosięgnięciem przycisku który może uwolnić Uxie z niewoli, ale Platinum go rozproszyła poprzez poświęcenie swojego Pokédexa.

Nieznane są ruchy Cradily'ego.

Debiut Mieć Hauntera na ogonie
Haunter
Advanced level Grunt Haunter
Haunter jest piątym Pokémonem zauważonym w posiadaniu Żołnierza. Pierwszy raz został użyty w walce przeciwko Diamondowi w Kwaterze Zespołu Galactic gdzie wraz z resztą Pokémonów Żołnierza, zdobył przewagę nad jego Donem, dopóki ten nie ewoluował w Bastiodona i odbił ich ataki przy pomocy Pękania Metalu. Później został wykorzystany w celu powstrzymania Pearla przed dosięgnięciem przycisku który może uwolnić Azelfa z niewoli, ale Pearl go rozproszył poprzez poświęcenie swojego Pokédexa.

Nieznane są ruchy Hauntera.

Debiut Mieć Hauntera na ogonie

Tymczasowo

Darkrai
Sird Darkrai
Darkrai okazał się być w posiadaniu Żołnierza przez nieznaną ilość czasu. Był uznawany za "niekontrolowanego" przez swoją oryginalną Trenerkę, Sird, która później wypuściła go do Zniekształconego Świata, kiedy już nie był potrzebny. Ze względu na swoją Zdolność, Złe Sny, wywoływał straszliwe koszmary u osób dookoła siebie, nawet u samego Żołnierza.

Znane ruchy Darkraia to Mroczny Puls, Hipnoza, oraz Mroczna Próżnia, a jego Zdolnością są Złe Sny.

Debiut Podwójne Kłopoty z Dialgą i Palkią IV

Boss: Cyrus
Komandorzy: MarsJupiterSaturnCharonSird*
Ważni członkowie: B-2*Mitsumi*Żołnierz Wysokiego Poziomu*Lily*Io*
Mniej ważni członkowie: Żołdacy GalaktycznychNaukowcy
Budynki: Budynek Zespołu Galactic w EternieKwatera Zespołu Galactic